Last Updated:

Use it or loose it 😂

Categories Blogg

Da jeg kom på kontoret i dag var jeg sliten etter to dagers workshop. I hodet mitt spinner det en bråte med idèer for tida. Jeg har planer om at 2020 skal overgå alle tidligere år.
Etter lunsj kjentes det som lufta var helt gått ut av meg, så da tok jeg en kaffe med en kollega inne på kontoret.

Vi begynte å prate om at det er deler av kroppen som er uvirksom i lengre perioder når man er singel.
-Det verste er at if you don’t use it you’ll loose it! Jeg fortalte at jeg hadde lest en artikkel av en gynekolog som fortalte at klitorisen og området rundt blir mindre i størrelse og mindre følsomt om man ikke bruker det regelmessig.
Det må da bety at jeg må til legen å be om rekvisisjon på Kondomeriet slik at jeg holder meg i god form?

-Da skal æ vær med dæ, for det vil æ se! Kollegaen lo godt. Jeg bare så  tørt på henne og repliserte med at jeg kom til å peke på henne og si at jeg spør for en venn! 😂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.