Last Updated:

Nå gir jeg meg over!!

Categories Blogg

Seriøst!

Nå begynner jeg å bli rimelig jentesur. Skal man plages er det greit å ta alt på en gang.

I dag tror jeg sannelig Blogg.no har konspirert i mot meg. Først la jeg ut et innlegg som ble skrevet i natt engang. Ved nærmere undersøkelse kom ikke innlegget opp i hele tatt. Jeg ble unektelig litt sutrete og forsøkte flere ganger å finne det, men nei! Det var sporløst borte. Så skrev jeg dagens velmenende ord, og trykket publiser. Først var der intet å se, og jrg trykket F5 gang på gang, og var nær ved å gi opp da det dukket opp en grå firkant. Hva i all verden skjedde nå? Nytter jo ikke å skrive offentlig når jeg blir sensurert. Ja kanskje ikke sensurert, men det er jo kjedelig med en blogg uten noe annet enn en grå firkant som blikkfang. Ja, da var jeg vel kommet over på stadiet lettere gretten.

Så jeg forsøkte en siste gang. Kanskje det var feil på kodingen, og jeg forsøkte meg frem en gang til. Ikke pokker! Ble ikke som jeg forventet nå heller, og at jeg ble jentesur var et faktum.

Jeg avslutter en teit digital dag, og kommer bedre tilbake i morgen.

Tudeluu!

2 kommentarer

2 thoughts on “Nå gir jeg meg over!!

  1. Det hender med jevne mellomrom at innlegg forsvinner fra hjemmesiden på den måten. Følgelig er jo den forsideannonsen promoteringsverktøy nr. 1, og det er IKKE kult å ha jobbet skikkelig med et innlegg et fåtall vil få vite er utkommet!..
    Mitt råd er alltid å sjekke hjemmesiden med en gang et innlegg er postet. Er det ikke å se, så lag et nytt innlegg som kun forteller at teknikken har sviktet, i tillegg til en link til det respektive innlegget. 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.