Vaskebrett eller abs

Categories Blogg

Unge håpløse, ehh håpefulle Lille storebror kastet et blikk inn på badet, og så overgitt på det voksende kles-fjellet mens jeg små skjente for at han ikke hadde oppdaget at klærne ikke var reine.

Han tok det ganske piano, og syntes strengt tatt ikke det var noen greie i hele tatt. Mangelen på frustrasjon hos håpefulle gjorde at jeg freste at han kunne få vaske klærne for hånd eller med brett, da vil han nok skjønne hvor sårbare vi er uten vaskemaskin.

Han trakk bare litt sånn små nonchalant på skuldrene og smilte skeivt til med.

-Hvis trenings-senteran hadde vært åpen og  æ hadde fådd trent litt, kunne æ ha vaska klærne på absan mine! Det skal ikke stå på sjøltilliten 😂

Jeg derimot må ha vaskemaskin, for jeg har vaskeball!

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.