Operasjon bye, bye barnerom!

Categories Blogg, Galskap satt i system

Vesla og jeg var enige om at rommet hennes oppe var et begredelig skue. Tapeten var uten tvil en tanke voldsom, og rommet virket kaldt og kjedelig. Ergo startet vi prosjekt ungdomsrom på vanlig vis, altså impuls! Det var ikke noen ting som var planlagt eller som vi hadde tenkt nøye gjennom. Det måtte jo bare bli kaos, men artig kaos!
Først måtte panelen males, for den var opprinnelig hvit. Vesla vil ha blondegardiner foran inngangen til knevegg-senga, og der inne har hun LED-lys og nattbord.


Så ble ytterveggen tapetsert i en mørk nesten sort tapet med litt lillaskjær i mønsteret. Her gjorde jeg omtrent alle feil man kan gjøre når man legger tapet, men sånn er det av og til. Man er ikke verdensmester hele tida. Til slutt kom jeg i mål, sliten og oppgitt over meg selv.

Nå er det en vegg igjen å tapetsere, og så skal det legges nytt golv. Med tanke på at jeg har vært så treg med alt til nå, blir jeg sikkert ikke ferdig før til sommeren! Det som er helt sikkert, er at det ikke blir i dag, men en dag blir det..

6 kommentarer

6 thoughts on “Operasjon bye, bye barnerom!

  1. Bra du kaster deg ut i ting, og man lærer jo av å feile. Fint du deler det som ikke er det perfekte også 🙂 Ha en fin kveld! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.