Nei, nå altså!!

Categories Blogg

Nå har mor i huset fått lopper i blodet, og er rastløs langt ut over det normale. Jeg måtte bort fra husets fire vegger, og jeg hadde lyst å pynte meg skikkelig. Jeg var lei av kjedelige meg!

Kjedelige meg savnet venninnene, og det var lenge siden vi har vært sammen. Jeg ville ut! Vesla dro  til utlån hos sin venninne. Mammaen til Bestisen stiller opp som avlastning sånn at jeg kunne gjøre verden utrygg!

Før i verden trengte jeg 20 min så var jeg klar, men nå er det hard planlegging og hardt arbeid for å se noenlunde anstendig ut, så her ble det mye forefallende vedlikehold. Kanskje derfor jeg så sjelden gidder.

Holy crap! Jeg er ikke 20 lengre! Det tok så lang tid at jeg måtte leske meg litt. Musikk på full guffe, og ikke minst allsang.

O’boy! Da concealer skulle i ansiktet holdt det på å gå riktig galt.. 🙈

Men ble da ferdig å sparkle, synge og ordne meg til slutt.
Skal tro så fornøyd jeg var med meg selv. Ny-stylet og klar for verden!

I dag var det 22 varmegrader ute, men jeg frekventerte sofaen mesteparten av dagen. Sliten gammel dame som måtte ligge på lading.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.