Nedtellingen har begynt

Categories Blogg, Hverdagsliv

Nå er nedtellingen startet for alvor her hjemme. Det slo meg plutselig i dag at det bare er litt over en uke til jeg skal frekventere Milano, og jeg har ikke lagt til rette noe som helst ennå. Ja, bortsett fra reisen da. Den er booket og betalt. Ellers er alt i fritt fall..

Vesla og meg reiser ikke sammen, og til alt overmål reiser hun etter meg. Det byr på sine utfordringer. Ikke har jeg sjekket hvordan jeg skal komme meg mellom flyplasser, hoteller osv. heller. Med andre ord, ennå litt uorganisert, men det er ennå tid å endre på det.

Jeg begynner i det minste å glede meg til turen! Jeg har sjekket temperaturene der nede. Det er ikke meldt spesielt varmt, men i det minste plussgrader selv om det ikke er tosifret. Da har jeg i det minste en liten pekepinn på hva jeg skal pakke av klær. Det blir ikke bikini og shorts, for å si det sånn. Jeg har ingen planer om å fryse, så ullundertøyet er vurdert!

Det er litt kjedelig å reise alene til et sted man vet lite om, da er jeg ikke så tøff på sightseeing, men det kan endre seg hvis jeg forbereder meg. Så i kveld begynner dypdykket i hva som befinner seg i nærheten av hvor jeg skal være, slik at jeg kan legge planer for hva jeg skal oppleve mens jeg er der. Jeg skal finne flotte plasser å spise, og severdigheter jeg vil få med meg. Eneste planen så langt er å være klar i EM-hallen når Vesla og laget går på gulvet. Da stiller jeg med norske flagg og plenty av Kleenex i veska. Begge delene er et must!

Tenk! Nå skal Team Nord-Norge representere Norge. Dette blir årets eventyr, og jeg gleder meg masse!

2 kommentarer

2 thoughts on “Nedtellingen har begynt

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.