Last Updated:

Når livet Ikke bare kommer med solskinn..

Categories Blogg

Jeg holder på å planlegge kommende uke, og innser at den blir lang og fylt av begivenheter. Ikke alle like lystbetonte.

Denne uka kommer til å kreve masse av meg. Jeg må være hyper effektiv på jobb, og jeg må være dedikert mamma for jentene mine, jeg må ha oversikt til minste detalj for at alt skal gå smertefritt. Jeg har planlagt og lagt til rette for at det skal gå greiest mulig. Reiser er booket, logistikken er planlagt, Airbnb fikser alt!

Likevel vet jeg at det blir tungt. Vi kommer gjennom det, men jeg tror omsorg og kjærlighet er stikkord for denne uken. Viktig at familien holder sammen uansett hva som skjer.

Ta vare på deg selv og dine. Bruk hver dag på å fortelle hvor verdifulle og elsket de er. Før du vet ordet av det kan usagte ord være det eneste du ønsket du hadde tatt deg tid til…

2 kommentarer

2 thoughts on “Når livet Ikke bare kommer med solskinn..

  1. Jeg tror jeg har blitt ganske flink til å si til mine nærmeste hvor fine de er, i alle vall viser jeg det ofte 🙂 Ha en fin dag i morgen 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.