Mamma’n til Vesla skal erobre Europa

Categories Blogg

I dag er det dags for å lære. Jeg skal lære hvordan jeg skal erobre Europa. Det blir nok ikke i form av å blogger eller skribent, men som strateg.

Neida, jeg tror ikke Norge skal bli en supermakt i Europa, og maner ikke til uroligheter, men jeg er sterkt uenig med SAS og hevder hardnakket at vi i Skandinavia har vår egen identitet og ikke er kopiert.

Jeg vil erobre Europa med kultur!!

Jeg har forstått at det ikke bare er å ta et fly ut i verden og skrike «Hei, her er jeg og her er Norge!» Så i dag skal jeg lære hvordan man kan vokse på kulturutveksling. Hvordan utvikle strategier på å bli synlig og en foretrukken samarbeidspartner.

Det gledes!

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Mamma’n til Vesla skal erobre Europa

  1. Spent på å høre hva du finner ut. Jeg driver og blir klok på en del områder om dagen jeg også, mest om meg selv.. Man lærer så lenge man lever 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.