Mamma’n til Vesla er på hugget

Categories Blogg

Skal tro jeg er høy på meg selv akkurat nå!

Måtte stoppe å handle litt på tur hjem fra jobb i dag, og tok turen innom et kjøpesenter. Selvsagt måtte jeg innom en malebutikk etter litt fargeprøver. Jeg har jo et rom som trenger litt kjærlighet, og det regner toliters bøtter med regn ute. Altså perfekt male-vær.

Inne på butikken var det en annen kunde. En rimelig kjekk mann. Han skulle åpenbart også pusse opp, for han stod ved de samme fargeprøvene som jeg skulle se på. Da betjeningen kom bort forklarte han oss om matt, blank og halv blank maling samtidig, og jeg skjønte at han andre akkurat hadde kjøpt leilighet.
Jeg tror jeg har bestemt meg for hva jeg vil gjøre og hva jeg trenger hjemme hos meg.

Han kjekkingen syntes ikke det var noe gøy å pusse opp, og lurte på om jeg ville komme til han for å male og ta et glass vin. Jeg lurte på om han ikke trodde jeg hadde nok å male selv. Han bare blinket og da jeg kunne komme å drikke vin og holde han med selskap da.

Jeg takket for tilbudet og sa det var fristende, men jeg hadde andre planer.

Da jeg gikk ut av butikken, kom betjenings-mannen etter meg for jeg hadde glemt fargeprøven.  På lappen var det nå skrevet ned et telefonnummer og et smilefjes, men aner ikke hvem nummeret er til. 😂

Kanskje jeg skal sende ei melding for å sjekke? 🙈

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.