Jeg bobler over!

Categories Blogg, Hverdagsliv

I dag koker det i topp-etasjen min. Nesten så det bobler over!

Jeg har så masse idéer og tanker som bare truer med å ta helt over, og det hele begynte med en 10- minutters innovasjons-øvelse. Det skal altså ikke mer til før jeg får idéene poppende inn i hodet mitt, og nå har jeg bare lyst å jobbe videre med en mengde nye prosjekter. Heldigvis er det akkurat tiden for det, for nå planlegges det for fremtiden! Det er så mye spennende å utforske!

Jeg har hatt masse ustrukturerte planer som jeg har drodlet med, men nå begynner de å komme ned på papiret og ta faktisk form. Dette kan bli spennende!

Det er litt rart når det kommer til kreativitet. Den kommer ikke på kommando, men plutselig løsner det også kommer den hele tiden. Men av 1000 gode idéer er det bare én i gjennomsnitt som er verdt å utvikle videre, så det gjelder å treffe på den ene gode! Likevel er det mye feiling bak en suksess, og det koster mye tid og energi å komme dit! Den som hadde hatt en magisk glasskule…

Siden jeg ikke har noen glasskule får jeg bare jobbe på. Jeg må gjøre et grundig arbeid, og så legge dette frem på en god og oversiktlig måte. Gjøre prosjektene så attraktive at ingen finner på å si nei til de. Men først må jeg bare finne det ene som har best mulighet til å lykkes!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.