I dag har jeg avspasert fra klokka 12, for jeg skal gjøre noe helt sykt!

Categories Blogg

De som kjenner meg godt, vet at jeg har hatt en date ei stund. Vi har møttes og virkelig funnet tonen. Han jobber her i Bodø, men er i fra et av de tidligere østblokk-landene. Han har nå fått beskjed om at han må reise hjem på grunn av corona-krisen og manglende permanent bosted. Det var en skikkelig kjip nyhet å få, og vi har spekulert litt på hvordan vi kan løse denne floken.

Det eneste er å gifte seg. Så i dag har vi avtale på rådhuset klokken 14.00. Da skal ordføreren legalisere vårt forhold formelt. Jeg skal gi opp min enerådighet, og vi skal bli til et velfungerende tospann. Ungene er de eneste som har fått en headsup, og vi har snakket sammen om hvordan det blir med en ny voksen person i huset.

Når ting tvinges frem på en slik måte, er det klart det vil bli en periode med litt spenning i huset, men vi står han av, og Vesla gleder seg masse til bryllup. Jeg tror hun blir litt skuffet over mangel på pomp og prakt, men det blir nok en fin sermoni likevel.

Ny kjole fra Zara, den ble kjøpt for anledningen da vi var i Oslo sist så det har vært planlagt en stund.

Men nå drar vi.  Jeg er litt smånervøs faktisk. Wish me luck!

2 kommentarer

2 thoughts on “I dag har jeg avspasert fra klokka 12, for jeg skal gjøre noe helt sykt!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.