Last Updated:

Hverdagsluksus

Categories Blogg

Reklame | lyko.no

Av og til liker jeg å unne meg et hint av luksus. Det er egentlig ikke så ofte jeg gjør det, og jeg er helt bekvem med å handle på budsjett også. Det er to ting jeg kan ta litt av på når jeg handler. Sko og parfyme. Sko har jeg nok av, men jeg begynte å bli fri for favorittduften min. Jeg liker duftene mine litt lette, blomstrete og ikke for søte. Sier det deg noe? Det er gresk for meg, men det er det de sier på parfymeriet når jeg forteller hvilke dufter jeg liker, og de finner alltid noe jeg liker. Jeg har vært å luktet i parfymeriet, men kjøper ofte på nett dersom det er billigere. Det er alltid mye å velge mellom. Jeg er litt usikker når jeg kjøper parfyme jeg ikke har brukt tidligere. Skal jeg gå for det trygge og kjente, eller skal jeg gå for noe nytt og spennende?

For min del er det sånn at jeg ofte ender på det kjente, og da blir det favoritt-duften selvsagt! En Valentino er alltid en sikker vinner, selv om den faktisk er litt krydret og søt. Og når flere andre av favorittene dukker opp, ja da slår vi til! Hverdagsluksus er aldri feil, og når man finner det til fordelaktige priser, monner det skikkelig.

 

 

Milani//Bamford//Valentino//the Balm//Babor

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.