Last Updated:

Du skal ikke sove bort sommernatta

Categories Hverdagsliv

Sommeren er på hell. Det vil si, det som skulle vært sommer, er på hell. Til tross for at det ikke har vært spesielt mange sommerlige dager, dukket det opp en nydelig dag, etterfulgt av en nydelig sval kveld. Klokken 00.30 satt jeg fortsatt ute på terrassen, fortsatt i bare shorts og singlet. Jeg satt og bare slappet av, helt i min egen lille verden.

Mens jeg satt der og bare var tilstede i livet, begynte det å tordne og lyne, etterfulgt av et ti minutters regnskyll. Jeg elsker torden og lyn, og lar meg lett fascinere av naturkreftene. Selv om det regnet, var det varmt nok til å sitte ute å bare fortsette å nyte den lune natta. Hvem klarer å gå å legge seg når man heller kan nyte noe som vi har så sjelden?

Vesla fikk tatt et nydelig bilde av nattas lysshow, for hun ville heller ikke sove bort sommernatta.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.