Da var planene lagt 🐣

Categories Blogg

Hjemme-påske kjennes unektelig litt kjedelig ut, men vi skal likevel kose oss. Fordelen er at vi faktisk er mange sammen.
Søstrene mine, datteren min og meg bor i gå-avstand fra hverandre, så vi kan gå i mellom. Selvsagt skal vi ikke utfordre noen på smitte, og selvsagt skal vi ikke lage store sammenkomster, men litt flere samlet ute, det blir vi.
Jeg og datteren skal være sammen hver dag. Vi planlegger middag sammen, og påskeegg-jakt og aktiviteter for ungene.

Jeg skal lage aktivitets-bingo, med premie til de som får bingo! Det blir artig!

Nå som jeg har tiden på min side, har jeg funnet frem min kreativitet. Det er ikke så vanskelig egentlig. Jeg er ikke den som lager de vakre kreasjoner, men jeg er vel mer et oppkomme av mer eller mindre gjennomtenkte ideer.

Nå vel, vi er alle klar for påske, og stille uke med Vesla er alt annet enn stille. Nå er det rundstykker som står på planen. Mat må man ha!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.