Blogg eller håndarbeid?

Categories Blogg, Hverdagsliv

Blogg?! Hva er det?

De siste døgnene har det ikke vært rom for hverken skriving eller lesing av blogginnlegg. Dagene har vært i håndarbeidets navn, og kostymet til Vesla er ferdig. Det ble faktisk ikke så verst, så nå gleder mor seg til å se arvingens reaksjon.

Som seg hør og bør for en designer av mitt kaliber, tok det mye lengre tid en forventet, men jeg sier meg fornøyd med resultatet. Vesla har pappa-helg, så det er sydd litt på slump, og det er litt spenning forbundet med at hun får den rett før showet. Enten går det, ellers går det ikke. Jeg tar med plan B i tilfelle danseren setter seg totalt på bakbeina.

Så nå er jeg endelig tilbake bak telefonen. Nå skal det skrives og leses til øyet blir stort og vått. Det gledes. Det kjennes faktisk ut som jeg har vært avskåret fra resten av verden mens jeg har sittet med nål og tråd. Det gir meg himla mye respekt for håndarbeids-bloggerne. Hvordan rekker de alt?

Nå har jeg litt å pusle med om dagene jeg også, men håndarbeid tar tid for min del. Veldig lang tid. Da har jeg ikke tid til å blogge. Skal jeg velge mellom å ha blogg eller håndarbeid som hobby, er valget enkelt! Det blir blogg som vinner uansett tid på døgnet!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.