A bad hair-day!

Categories Blogg

Reklame | Shopping4Net.com

Jeg føler meg i faresonen med kort hår. Livet er så usikkert og fylt av redsel at det er godt å ha et stort hår å gjemme seg bak.

Anne-Cath Vestly

Neida, jeg er ikke redd for livet, og gjør derfor gjerne de merkeligste tingene med håret mitt. Det er ikke så nøye liksom, for det vokser jo ut igjen før eller siden. Den siste tiden har jeg latt håret vokse ut litt, enkelt og greit fordi det er lettere å ta det opp i en topp på hodet når jeg blir for varm. Men jeg gjemmer meg ikke bak håret i aå fall.

Jeg klippet håret i går. Det var en sørgelig dyd av nødvendighet siden sola hadde tørket tuppene godt ut. Tatt i betraktning sommeren her nord burde det ikke være behov for det, men i sydens varme land fikk håret gjennomgå litt mer enn normalt. Så nå er det bare for mor å kure håret godt slik at det ikke kjennes ut som en miks av bomull og stålull i det minste. Det var riktignok bare en enkel stuss som ble gjort, så noen radikal endring ble det ikke. Faktisk ikke én eneste som har sett det. Ikke at det var viktig da.

 

Siden det bare er å kutte det rett av, gjordet jeg det enkelt og gret hos den mest fleksible frisøren jeg vet om, nemlig meg selv. Jeg synes ikke det er vanskelig å klippe andre, men å klippe bake på meg selv, kun ved hjelp av speil, jo det er litt verre for alt blir speilvendt! Det holdt på å gå til iceing (som under covid-nedstengingen). Heldigvis berget jeg meg. Men å lage kur selv, er det bare Blogg-Heidi som gjør, så jeg måtte ut på shopping!

Takk og pris for nettshopping! Maui er en vegansk hårpleieserie som baserer seg på bruk av aloe vera. Vesla sverger til denne produktserien. Fudge XXL brukes til å få tynt og fintstrået hår til å se fyldigere ut, og hår-serummet fungerer veldig bra og gjør at hårstråene blir tjukkere og at håret vokser fortere.

 

 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.