Kan jeg ikke bare få en aldri så liten timeout?!

Categories Blogg

Det er det samme hvert år. Full rock n’ roll på denne tiden. På jobb bygger det seg opp til års-avslutninger og få på plass budsjetter og strategiplaner. Samtidig skal vi forberede julefeiring med alle tradisjoner det bringer med seg. Vesla skal jo på x-antall juleshow og avslutninger, det skal bakes og fikses pakker, vaskes og pyntes.

Jeg jobber beinhardt for å komme i land på alt, og det skal ikke herske et øyeblikks-tvil, jeg liker for det meste å ha det sånn. Men av og til kjenner jeg unektelig at jeg har lyst å gi katta i alt og la humla suse. Ligge flatt ut en uke og ikke gjøre det Guds skapte grann. Ikke snakke med ei sjel, ikke lese en eneste mail, ikke chatte med noen! Bare se romantiske serier, ligge i senga å drikke zero, og spise akkurat det jeg har lyst til.

Ingen katastrofe! Jeg kommer over det. Vi snakker ikke om å møte veggen eller være utbrent, bare om å være utrolig lei alt sammen. Men nå er det ikke lenge igjen. Snart er det jul…. Og kanskje jeg faktisk får ei fantastisk jul?   

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.