Fremmed dame i senga til Vesla 😨

Categories Blogg

Vesla var i ekstase i går. Helt euforisk. Hun har fått sin helt egne Barbie-dukke. Litt stor kanskje, men Vesla elsker gaven hun fikk av Onkel Odd.

Med andre ord ikke noe tull. Jenta var helt tussete. Hun syntes det var ultra kult, og så også monn i outfiten.

Så begynte min onde hjerne å fungere…

Da vi kom hjem tok jeg dukken rett opp på rommet til Vesla. La henne i senga, med dyna godt omkring henne og gikk ned til storebror på rommet hans.

«Hvem er den dama som ligger i senga til Vesla?» Gutten så forvirra opp fra datamaskinen, og bedyret at han ikke hadde noen idé om hva jeg snakket om. Vi gikk opp på rommet, og når vi nærmet oss sa jeg at han fikk vekke henne og få henne ut. Forsiktig gikk han i døråpningen og sa han ikke ante hvem det var.

«Mamma, du e så jævla dust!» kom det leende fra han da han så daten sin. Han hadde puls på 300 minst!

Lille storebror var på jobb, så vi bukserte dukka inn på hans rom og la henne i hans seng med headsettet på hodet, og godt under dyna. Da han kom hjem stod han litt i stua og snakket med oss, før han gikk opp på rommet.

«KA I FAEN?!» Han hørtes litt engstelig ut først, så satt han i fliringen. Han kom ned og utbrøt i full latter. «Ka e galt med dokker?»

Jaja.. endelig fikk vi hadd litt gøy med de to bandittene mine 😂😂😂

2 kommentarer

2 thoughts on “Fremmed dame i senga til Vesla 😨

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.