Gaver på jobb.. 🎁

Categories Blogg

Det å få gave fra sine medarbeidere kan representere en utfordring. Det er selvsagt hyggelig når det skjer, men man skal være forsiktig med å motta disse da det raskt kan oppstå mistanker om smøring i arbeidsforholdet. Jeg forholder meg stort sett rolig til mine medarbeidere og snakker høflig og avmålt til dem. Jeg tenker det er viktig å forklare på en trygg og god måte hva som er forventet, slik at de ikke føler behov for å smøre meg i form av gaver.

Jeg fikk en ny medarbeider for noen uker siden. Etter bare to uker kom han med en gave til meg på kontoret. Det er selvsagt hyggelig å bli satt pris på, men jeg var skrekkelig usikker på om det var helt innenfor å ta imot. Jeg valgte å gjøre det, selv om jeg ikke helt forstår hva han hans egentlige agenda bak handlingen var…

 

 

 

Jaja… Jeg tenker bare at den som ler sist ler best, han kan bare vente seg… Jeg skal nok finne på noe morsomt faenskap tilbake! 😈😈😈

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Gaver på jobb.. 🎁

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.