Vesla gjør mamma’n stum

Categories Blogg

Vesla fortalte meg at noen andre jenter ikke er spesielt greie mot henne. Nå er ikke Vesla noen skjør porselensfigur, så hun står for en støyt. Blir man hakket på over tid, blir selvbildet lett noe skakk-kjørt, uansett hvor sterk man er, så jeg vil ha en slutt på det.

«Neste gang hun sier noe, skal du bare spørre hvem pokker bryr seg hva en taper som henne har å si? Bare tapere som trenger å trø på andre for å føle seg vel, gjør sånn!» Jeg tenkte det er fint at Vesla lærer seg å sette seg i respekt.

Vesla bare rister på hodet og svarte: «Mamma, da e æ akkurat likedan! Æ skal vær bedre enn ho, å gå derfra med hæva hode. Det har du sagt!»

Det er ikke ofte jeg ikke vet hva jeg skal si, så jeg bare stotret frem et unnskyld og at ikke bare hadde hun helt rett, men jeg hadde vært kjempe teit med det jeg sa.

Er det rart jeg digger den fine jenta mi? 😍

6 kommentarer

6 thoughts on “Vesla gjør mamma’n stum

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.