Din utro jævel..!

Categories Blogg

I dag kjenner jeg på sisterhood med en for meg ukjent jente.

Hun fant ut at kjæresten var utro med en venninne. Snakk om å bli dobbelt dolket i ryggen. Først av den du elsker, så av et menneske du kanskje har delt dine innerste tanker og drømmer med. Det ultimate svik.

Hvordan går man videre etter noe slikt? Hvordan kan man stole på noen igjen etterpå?

Jeg vet ikke om jeg hadde klart å leve normalt etter noe slikt. Hvem tørr å stole på noen etter en slik opplevelse liksom?

Men man skal ikke skue hunden på hårene, og jeg skal ikke dømme noen.

Jeg føler bare så inderlig med den damen som akkurat har fått knust hjertet sitt…

Men jeg regner med hun har lyst å rope: «Din utro jævel, la meg få tilbake hjertet mitt! 💔💔💔

Håper denne jenta har en bedre venninne som stiller opp med trøst og Kleenex. 💖

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.