Ny idrettsgren

Categories Blogg

Endelig har jeg funnet min favoritt idrettsgren. Eller, ikke favoritt, for det er og blir fotball, men denne er jeg i det minste godt over gjennomsnittet god i.

Neste OL blir første gang den nye OL grenen skal introduseres. Det er ikke ofte IOC ønsker nye idrettsgrener velkommen med de olympiske ringer, men av og til. Og den nye grenen er: (trommevirvel)

Running late.

Running late skal bli den store verdensomspennende folkesporten. Den har allerede fått fotfeste i alle samfunnslag, og sjelden har man sett en slik bredde av interesse. Sporten bedrives til alle døgnets tider.

Jeg har vunnet tre nasjonale disipliner innen grenen:

200m running late = løpe til toget, udiskutabel champion og skal delta i OL gjennom automatisk uttak.

400m running late = løpe til bussen, Norgesmester 2011-2013

18y running late = ikke planlagt gjeldsarving.. Stadig ubeseiret. Ingen over og ingen ved siden..

Gevinsten er stadig økende gjeldsposter i regnskapet.

I dag tok jeg igjen en overlegen seier i 200m running late, rakk kun en tannpuss før løpet…

2 kommentarer

2 thoughts on “Ny idrettsgren

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.