Handball-lørdag

Categories Blogg

Som fembarnsmor har jeg hatt min andel med dugnader og supporter oppdrag. Men Vesla føles det som om det er siste runde. Det betyr at jeg må nyte det ekstra masse. For jeg liker å følge opp barna på sånt. Når de fire eldste var små på samme tid, var det slitsomt, men nå er det bare ei…

Dagen startet med at jeg holdt på å gå glipp av første kampen fordi jeg ventet ved feil bane. Men jeg fant de til slutt.

Så bar det på shopping, og ut for å spise. Uten mat og drikke…osv.

Vi ville vare ha litt salat, for vi skal å spise med noen venner litt senere. Men vi har en mission til i dag, farsdagsgave til pappa.

Når vi har funnet det, vender vi nesa mot hallen for å spille siste kampen.

Med det ønsker jeg alle ei deilig helg ❤❤❤

2 kommentarer

2 thoughts on “Handball-lørdag

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.