Av og til bare vet du at du har gjort noe rett..

Categories Blogg

Jeg fikk følgende erklæring fra min yngste sønn:

-Mamma, du har bestandig satt oss ungene først. Du har gitt oss mat på bordet og klær på kroppen. Du har alltid vært der for oss unger. Hjulpet oss når vi har trengt det. Nå er det din tur å gjøre som du vil med livet ditt. Du må gjøre det du vil, uten at noen forteller deg hva du skal gjøre. Du er voksen og vet forskjell på rett og galt. Og går det ikke, er det bare å gå tilbake og begynne på nytt!

Hvordan kan det ha seg at en ung mann på 21 år viser seg å være så klok og raus? Joda, jeg vet det. Han er godt oppdratt! Men akkurat nå tenker jeg bare at han er mitt bidrag til et ellers kaldt samfunn. ❤

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.