Dårlig med halloween

Categories Blogg

Da var Halloween over for denne gang. Hos oss ble den veldig amputert. Vesla lå med 39 i feber. Hun insisterte likevel på å få sminke seg. Hun måtte være utkledd for å dele ut godis om ikke annet.

Rart med set, men når lille hjerteungen er syk vil jeg gjerne gjøre det beste ut av alt, så når hun spurte om å få til naboene, sa jeg ja. Det var ett hus så var hun tilbake. Hun klarte bare ikke. Huff! Da fikk jeg unektelig vondt av henne.

Hun krøp tilbake på sofaen og inntok horisontalen.

Det var likevel hyggelig at klassevennene kom innom og ønsket henne god bedring, og når venninnen kom innom for å vise frem kveldens fangst, delte hun godis med Vesla. Jeg blir nå litt mjuk om hjertet av disse ungene. De krangel så filla fyker den ene dagen, men har all verdens empati for hverandre når noe står på.

I dag er det ny dag, og Vesla og jeg skal planlegge Halloween-party hjemme. Litt feiring må hun også få.. ❤

2 kommentarer

2 thoughts on “Dårlig med halloween

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.