Den tida av måneden..

Categories Blogg

Tørr påstå at de aller fleste av oss liker å komme tidsnok, og gjerne i god tid. At vi liker det betyr ikke at vi klarer det selvsagt. Jeg er ikke noe unntak.

Da jeg våknet i dag var jeg trøtt. Jeg er alltid trøtt på denne tiden av året. Resultatet var at jeg lå leeenge på slumring før jeg gikk i dusjen. Det ble ikke bedre av at jeg stod leenge i dusjen. Da jeg omsider gikk ut av dusjen, plasket jeg i vann på badegulvet. Jepp! Sluken var tett!

Hvorfor har jeg funnet meg en mann ennå?!😂

Så jeg stod der i nettoen og vred opp en håndduk med litt av vannet da Vesla våknet.

Hun har jo høstferie..

«Ka har skjedd her egentlig? Æ e glad det ikke e æ som skal tørk opp det der!»

Jeg ba henne gå ut, jeg var unektelig ikke fornøyd med livet som sådan.

Så kom Mimmi-ungen ned og kikket inn på badet.

«Åj! Du har masse vann på gulvet!»

JADA! Jeg hadde liksom oppdaget det! Og hvorfor sov ikke de der to gull-hønene egentlig? Har ikke de liksom høstferie?!🤔

Til slutt innså jeg at jeg måtte forlate oppryddingen halvveis ferdig om jeg skulle rekke toget. Jeg begynte å virre rundt i stua og samlet tingene mine hurtig sammen mens jeg små-skjennet for meg selv.

«Ka ho e så sur førr?» spurte Mimmi-ungen Vesla undrende.

Vesla så på Mimmi-ungen og sa overbærende: « Det e vel den tida i måneden igjen!» 🙄🙄🙄

Neida, der er ikke den tida av måneden, men er det ikke typisk at sånt skjer når man har det travelt? Ikke for det, for meg er det liksom aldri et tidspunkt som passer mer enn et annet for at sluken skal gå tett..!

Håper alle får en fin dag. Nå skal jeg på jobb før jeg drar hjem å leker rørlegger 🌼🌼🌼

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.