Høstferie?!

Categories Blogg

Her nord tar vi ferien litt seinere enn de sørpå, så nå er vi i feriemodus her oppe.

Eller.. feriemodus?!

Eldste snuppa kom hjem med mann og barn for noen uker siden, og erklærte at nå skulle de bo hjemme en stund. Riktignok var det planlagt at de skulle bli ei god uke mens badet ble pusset opp, men som de fleste vet dukker det alltid noe uforutsett når man pusser opp gamle hus. Så nå går vi inn i tredje uka.

Fra å huse tre stykker til daglig er det nå syv fastboende i huset.

Herlighet så deilig det er! Liv og røre og masse latter mellom veggene hver dag. Det er nesten så jeg skulle ønske vi hadde generasjons bolig med alle samlet, inkludert far og mor.

Nu vel. Hver dag har jeg kommet hjem til ferdiglaget middag og jeg undrer meg på om jeg ikke har fått et magisk hus som rydder seg selv.

Men nå er det da høstferie.

Det resulterte at jeg stod opp helt alene i dag. Selvsagt stod jeg ikke opp før i siste liten. What else is new? 🤭 Ingen som var våken. Ingen som laget kaffe. Ikke noe kaffe-prat. Ja, ikke engang kaffe!! Nesten litt stusslig spør du meg.

Og ikke noe høstferie på meg! 🤔🤔🤔

Men nå sitter jeg i det minste på toget. Klar til en ny dag, og har Googlet når togene går hjem i løpet av dagen😂

Ønsker alle en fin dag, høstferie eller ikke. Det som er helt klart er at om jeg ikke har høstferie, så er det definitivt høstferie-vær. 😂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.