Livet er fantastisk 😍😍😍

Categories Blogg

I kveld måtte jeg et kjapt ærend til noen venner. Mens jeg var der kom en tekst fra eldste jenta at hun måtte komme for å få prate litt. Selvsagt dro jeg hjem, hva kunne skjedd nå??

Kvelden var satt til rydding før mellomste Snupsi kommer hjem på søndag. Men når eldste jenta trenger mammaen sin så får rydding være rydding.

Jeg strenet rett inn i stua, og der satt jenta å gliste fra øre til øre.

«Surprice!» ropte noen rett bak meg! Der stod lille Snupsi. To dager før hun egentlig skulle. Gjett om jeg ble glad. Snørr og tårer så det holdt!

Alle har konspirert mot meg, men jeg elsker sånne konspirasjoner! ❤

Så fikk jeg så fin gave… ❤❤❤

Jeg elsker livet når det er sånn ❤

2 kommentarer

2 thoughts on “Livet er fantastisk 😍😍😍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.