17 timers arbeidsdag..

Categories Blogg

..Nei, jeg kødder ikke!

I går var jeg på jobb fra kl 07.45 til 01.00! Det var litt heftig. Nå skal det sies at jeg var på reise, og fikk oppleve en helt fantastisk plass. Gjennom jobb dro jeg med en gruppe til en øy som heter Støtt.

Øya ligger på grensen mellom Salten og Helgeland, og har ingen fastlandsforbindelse.

Bildet her er lånt fra siden støtt.no.

Etter å ha reist en times tid med båt fra Bodø, var vi fremme. Vi hadde foredrag og nettverksbygging på Støtt Brygge, etterfulgt av er nydelig måltid bestående utelukkende av fiskeretter. Det var fantastisk.

17 timer på jobb, og jeg var full av inntrykk da jeg kom hjem! Tiden flyr når man gjør det man liker, og jeg elsker jobben min ❤❤❤

2 kommentarer

2 thoughts on “17 timers arbeidsdag..

  1. poesimylife: Jeg jobber med utvikling av kommersialisering og administrering av museum i Salten, Nordland. En fantastisk jobb som gjør at jeg får se mange fantastiske perler rundt om i landet.
    Håper du også fikk en fantastisk kveld.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.