BBQ party med jentene

Categories Blogg

Etter den søte kløe osv..

I dag slenger mamma’n til Vesla på sofaen. Noe sliten etter kvelden og nattas sosialisering. Endelig ble det en deilig sommerkveld uten at det var jobb dagen etter, så her ble det gjort klar BBQ og vinkveld.

Jeg skulle grille. Det hadde jeg ikke gjort før, så det skulle jeg vel greie. Hvor vanskelig kan det vel være? 🙈🙈🙈

Jeg er jo ikke noe pyroman-materiale så fikk jo bare så vidt fyr på grillen. Hadde for lite kull, så det som tok fyr var borte før jeg fikk grillet ei skarve pølse. Ergo matlagingen tok vinter og votter før det var tid for å nyte. I mens fikk jeg i det minste forfriskninger servert..

Men omsider fikk vi nyte maten. Og selv om kjøttet hadde vært på langtids-steiking, smakte det fantastisk 😊

Etterpå ble det vin, prat og masse latter med jentene. Det var balsam for såre nerver. Natta ble avsluttet når sola forsvant bak horisonten ☀☀☀

2 kommentarer

2 thoughts on “BBQ party med jentene

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.