Av barn og fulle folk…

Categories Blogg

Vesla har vært på overnatting. Der ble hun syk, og mamma’n i det huset har tatt vare på lille jenta mi halve natta for hun ville ikke forstyrre meg. ❤❤❤

Jeg hadde Mimmi-ungen på overnatting. En liten veslevoksen 7 åring totalt uten filter. Hun syns det var litt kjedelig uten tante hjemme, så når telefonen kom om at Vesla var syk, var hun overlykkelig over å få bli med å hente tante.

Vi dro på oss litt tøy og gikk rett ut i bilen. Selvsagt ble jeg litt stressa med tanke på at jenta mi var syk, og kjørte nok litt på autopilot, og svingte av på feil vei. Jeg beklaget at jeg var litt surrete, og mimmi-ungen konstanterte bare at jeg tross alt var blitt gammel. «Er jeg blitt gammel?» spurte jeg og følte meg nesten litt forundret. «Ja, æ sku nesten tru du snart blir 44 år!»

Jeg grein litt på nesa og svarte smågretten at jeg faktisk var 47 år.

«Ja, DA e du skikkelig gammel!»

2 kommentarer

2 thoughts on “Av barn og fulle folk…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.