Presisering fra mamma

Categories Blogg

Det er veldig viktig for meg å presisere at det er utrolig viktig med et godt skole-hjem samarbeid. Barna våre er vinnere av det. Likevel er det for noen klasseledere viktig å huske på at vi foreldre er en ressurs for våre barn, ikke selve flaskehalsen.

Vi vil BARE våre barns beste, og føler vi at det ikke blir ivaretatt på best måte blir vi verdens mektigste forsvarsadvokater og løvinner.

Vi elsker barna våre for høyt til å la enkelte ting forbigås i stillhet.

Jeg er forbannet på enkelte episoder, og har ingen problemer med å si at jeg ikke er enig, men heller ikke problemer med å se at det er flere veier som leder til Rom.. Det er heller ikke meningen å si at alt er galt, for mye er bra også 😊 Men jeg forbeholder meg retten til å si at jeg synes behandlingen vi har fått er helt på trynet!

Vesla har det bra, det er mamma’n som er forbannet…

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.