Forlatt

Categories Blogg

Nå har jeg vært jentesur igjen!

Skikkelig jentesur!

Typisk meg når jeg synes alle andre har det så morsomt, og jeg ikke har det. To av mine venninner er reist på ferie. Uten meg! De har det vanvittig fint, og her sitter jeg og furter.

Jeg har også lyst å reise med de.

Vesla er fin ferievenn, men det blir liksom ikke det samme å gå rundt med ei lita snelle på ti som er mer opptatt av å gå rundt å se, enn når vi venninnene er på leting etter et passende vannhull…

Det kommet morsomme snapper fra de to nydelige frøknene, og gjerne står jeg til knes i klesvask eller på hode i matlaging. Ikke det at jeg ikke unner de en deilig ferie, for det fortjener de begge to. Men hvordan kan de kose seg så mye uten meg?!

Jada, blir nok min tur også, men først skal jeg være jentesur!!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.