Hellstrøm trenger ikke rydde opp her nei!

Categories Blogg

Mamma har alltid sagt at jeg er så ille til å lage mat, at jeg kan svi vann. Derfor laget min mann all mat når vi var gift, og derfor er det ingen som har forhåpninger til meg når jeg lager mat. De er jo så himla dumme! Det er jo ingen som skjønner at jeg bare ikke gidder. Jeg synes det er det kjedeligste som finnes, også er det jo all ryddingen imellom… Min forhenværende svigerinne truet med å pushe Hellstrøm til å komme å redde meg fra fortapelsen.. Selv han ville nok kapitulert.

Nei, jeg har kommet meg unna bra mye på det ryktet. Så er det så lett å opprettholde det også. Bare å legge ut noen bilder av fadesene mine, så rygger folket unna når jeg sier jeg kan hjelpe på kjøkkenet. “Neida, bare du gå å underholde gjestene heller!” Vinn-vinn sier nå jeg!

Potetsticks og vaniljesaus til middag, etterfulgt av is! Høydare!!

 

Jaja… Smakte ostekake om ikke annet..

 

 

 

 

 

Nystekte rundstykker. Ja, for det er faktisk ikke poteter som Vesla trodde!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Hva er vel bedre en en søt og delikat pavlova??

 

Så enkelt slipper man unna at noen spør om man kan bake eller lage mat 🙂 Helt genialt!

2 kommentarer

2 thoughts on “Hellstrøm trenger ikke rydde opp her nei!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.