Couger mom nord for moralsirkelen

Categories Blogg

Nå har mor funnet på noe moro! Vet ikke om det er så smart, men trøster meg med at jeg sitter bak en skjerm og et tastatur. Nå har jeg tenkt å belemre dere alle med mine skrudde sysler.

Det var ikke så lenge jeg skydde den der dateing siden etter fadesen på butikken. Den kan du jo lese om her.

Jeg er jo fortsatt enslig mor med et barn som legger seg i rimelig tid, mens mamma’n ikke gjør det, så jeg snek meg til å logge inn igjen. Jeg fant da ut at jeg kunne sjekke ut hva som skjedde dersom jeg satte filteret lavere på alder. Men i anstendighetens navn! Min eldste skjønne datter er 26, så jeg bestemte meg for at jeg ikke under noen omstendigheter skulle sette filteret under 27 år. Øvre aldersgrense ble satt til 48. Det får holde tenkte jeg.

Så var vi i gang igjen. Etter å ha blogget om første sjokket, ble det liksom en litt ny innfallsvinkel. Jeg ville finne de morsomme greiene. De som har fått meg til å le høyt og til tider ukontrollert.

Å bla gjennom bildene føltes som om jeg gjorde noe skrekkelig ille. Hva får ei halvgammel geit til å sitte å bla gjennom bilder av gutter som kunne vært sønnen hennes? Men hva gjør man ikke i vitenskapens navn. For hva ligger egentlig i det å være cougar?? Jeg har forsøkt å google det, men da kom det opp så mye sider for cougar-dateing at jeg ga opp. Etter å sett på noen profiler, var jeg på nippet til å gi meg. For hva kan være morsomt med å date en som er så ung at du ikke vet om dere har en real krangel, eller han bare er i trassalderen? 

En venninne traff en ung man ute på byen, og han la virkelig frem alle aksjene i henne. Hun så litt oppgitt på han før hun ristet på hodet og sa: “Jeg vet ikke hva du vil jeg skal gjøre med deg. Amme deg, eller knulle deg” Jeg lo sånn da jeg hørte det at jeg tror at hvis det er sant det de sier at en god latter forlenger livet, så blir jeg godt over 100! 

Men jeg holdt ut, så kom 10 poenger’n jeg lette etter!!

Jeg kjente han igjen umiddelbart. Så begynte jeg å lese. Det var en koselig profil. Pene bilder. Faktisk så bra at hadde jeg ikke visst bedre, hadde jeg klikket på han. Men han var for gammel for prosjektet. Og han er jo tross alt min ex-mann! Nåja, jeg ønsker han lykke til, han fortjener å finne kjærligheten og bli lykkelig. Men jeg kniser nå litt og tenker hvor gøy det hadde vært å sendt han ei melding..

Men mitt søk måtte fortsette, jeg måtte holde ut i vitenskapens navn. Så plinget det inn..

 

Jaaahhh… Til nå hadde disse gått rett i blokk, men jeg tenkte hva skjer når man svarer? Hva forventer noen som sender slike meldinger? Jeg prøvde med et vagt svar, og fikk bare meldinger som gikk rett over på å beskrive hvordan han ønsket å utføre sexakten.  Så kom det: “Jeg tror du er ei skikkelig couger mom nord for moralsirkelen!” Javel! Der var jeg satt i bås! Couger mom altså! 

Jeg lurer litt på hva som får en mann/gutt på 29 år til å tro at ei dame på 47 år ikke alt vet hvordan sex utføres. Til hans forsvar skal det jo sies at han visste jo ikke han at han chattet med ei fembarns mor og to barns mormor, men come on! I en alder av 47 trenger ikke majoriteten av kvinner å få forklart detaljene. Det tenner ikke, det blir bare platt og dumt. Jeg begynte å spørre hva han gjorde, hvor han bodde, om han hadde barn.. Så kom følgende melding: “Jeg vil ha ei milf, ikke ei som vil fortelle meg livshistorien sin!”  Amen og takk, og så blokket HAN meg!!! 

Jeg sitter igjen med inntrykket at han synes jeg burde føle meg privilegert fordi han fant meg, sitat: “pulbar”. Herregud da! Er det noen som kjøper dette?? Her tekster en mann som så vidt har fått potte-ringen ut av rompa, og tror han vet hva kvinner vil ha. DET DER VIL VI IKKE HA! Jeg er ikke interessert i en jypling som tror han bidrar samfunnsnyttig ved å ha sex med eldre desperate kvinner. Himmel! Vet han ikke at det finnes rekvisitter som fungerer utmerket med batteri, og at det er inne et forslag i stortinget at alle enslige kvinner over 45 skal få batterier på blåresept?

Vel, jeg forlanger at den jeg skal treffe, må ha generelle allmennkunnskaper over stadie til en tenåring.

Han må heller ikke bli så jævla sur når jeg sender bilder av meg med g-strengen min..

Han må like at en kvinne har utstyret sitt i orden, og ikke er redd for å vise det frem. Ber han om nudes, skal han da sannelig få det.

Og når jeg sender deg bilde naked, ikke le og kall meg luremus. Jeg er 47, og helt bevisst på hva jeg sender…

 

JADA!! Kan gjerne være couger mom nord for moralsirkelen jeg, men det blir på MINE premisser! Jeg er tross alt 47 år, og vet veldig godt hva jeg IKKE synes er greit!

 

 

15 kommentarer

15 thoughts on “Couger mom nord for moralsirkelen

  1. Jeg var også fasinert når det sto på som verst. Måtte ta flere pauser fra disse stedene.
    Heldigvis så traff jeg en kul fyr til slutt.

  2. Jeg traff ham faktisk på Facebook i en singelgruppe.
    Vi gikk på en kaffe, ble sammen og giftet oss etter to år… for to år siden.
    Det går an, ikke gi opp håp.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.