Storebror skaper trend med parfymert rumpe

Categories Blogg

Det er ikke ofte jeg ler så tårene triller, men i kveld gjorde jeg det. 

Jeg har nemlig investert i en sånn elektronisk luftrenser. Det er en slik som slipper ut litt spray fra tid til annen. Jeg så den hos en venninne, og bestemte meg for at en slik måtte jeg også ha. Selve dingsen må man ga ingeniørutdannelse for å sette sammen, eller i såfall briller. Jeg hadde ingen av delene, så storebror fikk æren av å sette den sammen, selv om jeg ikke forklarte noe om hvordan den funket. Jeg bare bærte den inn på badet å satte den på benken.

Og dette er IKKE ment som reklame!!!

Så skulle storebror i dusjen nå i kveld og hadde åpenbart glemt hele greia. Storebror er en sånn ung mann som dusjer lenge, og liker å stelle seg skikkelig før han tar kveld. Det betyr jo at det tar litt tid når han går på badet. Ja, faktisk så lang tid at han kom å spurte om noen hadde noen ærend på badet før han gikk inn. Det var det ikke så han gikk inn å låste døra. Jeg hørte dusjen starte, og etter ei god stund stoppet den. 3 minutter senere stod han i gangen med kun hånduken rundt seg.

Jeg så forvirret opp og lurte på hva det var. Gutten grøsset og fortalte at han hadde bøyd seg for å tørke seg. Han stod med ryggen til benken, og følgelig med stumpen rett til værs. Da kom dusjen med parfyme. Rett i stjerten på han! 

Jeg ligger fortsatt her å humrer. Fiser han nå bør det lukte reine blomster-enga rundt han!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.