Vesla feirer 17. mai med fotoshoot…

Categories Blogg

I dag er den store dagen hos oss. Vi feirer nasjonaldagen til det fulle. 

Her er det fast tradisjon å dra å se skoletoget, gå i idrettshallen for å spise litt kake og is, deretter til byen for å se borgertoget. Det er den dagen jeg synes er så herlig. De fleste er pyntet, det er liv og røre overalt. Noen starter dagen med champagnefrokost. Det har jeg aldri gjort, men når Vesla blir stor, da….. Men 17.mai altså!

GRATULERER NORGE!

Vesla er drilljente, og da går jo dagen til tog, tog og atter tog. Inni mellom har vi hatt tid til litt kaker, popcorn, is og brus. Og bilder.. Jeg har prøvd å få et skikkelig pent skryte bilde av den lille go’ jenta mi, men det var litt av en utfordring..

Jeg prøvde å lokke med kake og is, og fikk…

 

Det var like før jeg ga opp, men ute fikk jeg henne avbildet i et litt seriøst øyeblikk 🙂

 

17. mai er digg dere!  

Trenger ikke trene ekstra i dag, nei! Men tottisene mine er ikke fornøyd med mitt valg av skotøy. Det var vel ikke akkurat fornuftig valg, men det så bra ut da 🙂

 

 

God 17.mai til alle der ute, håper dere hadde bedre lykke med deres bilder 🙂

 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.