Middagstips til den kresne unge damen..

Categories Blogg

Har hatt en intens dag på jobb, nonstop med møter, kun avbrutt av en kjapp lunsj. Herlig det, men det betyr at jeg ikke har hatt tanker for hva vi skulle ha til middag. Hadde jeg spurt Vesla, hadde hun svart taco, pannekaker, grøt eller noe sånt. Klart jeg ikke spør henne!!! Endte med at jeg kjøpte noen bokser med Spetti. Hun og brødrene liker det. Jeg for min del er usikker på om det i hele tatt er egnet til menneskeføde..

Så er det noen gode mennesker der ute som kan tipse om gode, næringsrike middagsretter som er ferdig på ca. 15 minutter? Det er omtrent det meste jeg har lyst å investere i tid til middagslaging.. Og planlegging av middag er jeg enda dårligere på…

Tips mottas med evig takknemlighet fra en mamma som ikke kan fordra å lage mat. Det er KJEDELIG!!!

Himmel! Jeg har ødelagt barna. “Mmmm…Mamma det her va skikkelig godt!” 

En ting er sikkert, de er ikke kravstor de her barna mine 😉

 

 

1 kommentar

1 thought on “Middagstips til den kresne unge damen..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.